شما به منظور اخذ و یا تمدید رتبه انفورماتیک شرکت خود با دو نوع هزینه مواجه هستید:
1- هزینههای قانونی که باید به سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور (از طریق سامانه ساجات) پرداخت شود.
2- حقالزحمه ارائهدهنده خدمات (مانند «ستین ثبت») که بسته به اخذ یا تمدید رتبه متغیر است.
هزینههای قانونی رتبه انفورماتیک (پرداختی به ساجات)
برای دریافت یا تمدید رتبه انفورماتیک، شرکتها موظف هستند مبالغی را طبق تعرفه رسمی به سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور بپردازند. این مبالغ شامل هزینه تشکیل پرونده، بررسی مدارک، بارگذاری اطلاعات و ثبت در سامانه ساجات است.
مبالغ دقیق و بهروز، بهصورت شفاف در سامانه ساجات درج شده و هر سال امکان تغییر دارد. در جدول زیر می توانید نرخ تعرفه های ساجات برای اخذ و تمدید رتبه بندی انفورماتیک، مختص سال 1404 را مشاهده نمایید:

نکته مهم این است که این هزینهها برای همه شرکتها ثابت است و باید حتماً پرداخت شوند؛ چه برای اولین بار اقدام کنید و چه برای تمدید رتبه.
حقالزحمه خدمات رتبهبندی شرکتهای انفورماتیک
علاوه بر هزینههای قانونی، شما برای اخذ و یا تمدید رتبه انفورماتیک شرکت خود، آمادهسازی مدارک و پیگیری پرونده نیاز به یک موسسه متخصص دارید. در این بخش، حقالزحمه خدمات «ستین ثبت» به منظور اخذ و یا تمدید رتبه انفورماتیک را بهصورت شفاف مشاهده میکنید:

نکته مهم در رابطه با حق الزحمه خدمات رتبه بندی انفورماتیک ستین ثبت این می باشد که شما در صورت تمدید هر تعداد از رتبه تنها هزینه رتبه بالاتر را پرداخت می نمایید و نیازی به پرداخت هزینه تمدید هر رتبه به صورت جداگانه نیست.
به طور مثال در صورت تمدید رتبه ۳ و رتبه ۲ انفورماتیک شرکت خود با هر تعداد از رشته، تنها هزینه تمدید رتبه 2 را می بایست پرداخت نمایید.
در رابطه با اخذ رتبه انفورماتیک نیز با هر تعداد از رتبه و هر تعداد از رشته برای آن رتبه ها، تنها حق الزحمه اشاره شده در جدول بالا را می بایست به ستین ثبت پرداخت نموده و نیازی به پرداخت حق الزحمه هر رتبه به صورت جداگانه نمی باشد.
به طور مثال برای اخذ رتبه 5 و اخذ رتبه ۴ برای شرکت خود با هر تعداد از رشته تنها هزینه 11 میلیون تومان را می بایست پرداخت نمایید.
چرا شفافیت هزینهها مهم است؟
بسیاری از شرکتها به دلیل عدم آگاهی از هزینهها یا اعتماد به افراد غیرمتخصص، زمان و هزینههای زیادی از دست میدهند. با اطلاع دقیق از هزینههای قانونی و خدماتی:
- میدانید دقیقاً چه مبلغی و برای چه کاری پرداخت میکنید.
- از هزینههای پنهان و اضافی جلوگیری میشود.
- فرایند رتبهبندی با سرعت و اطمینان بیشتری انجام خواهد شد.
ستین ثبت؛ همراه مطمئن شما در اخذ و تمدید رتبهبندی انفورماتیک
«ستین ثبت» با تجربه چندین ساله در حوزه رتبهبندی شرکتهای انفورماتیک، پیمانکاری و مشاور، آماده است تا تمام مراحل اخذ و تمدید رتبه را برای شما انجام دهد.
مزایای انتخاب ستین ثبت:
- تخصص و تسلط کامل بر فرآیندهای سامانه ساجات
- شفافیت کامل در اعلام هزینهها از ابتدا
- مشاوره رایگان و پشتیبانی گامبهگام
- سرعت و دقت در تکمیل پرونده و دریافت رتبه
اگر به دنبال مسیری ساده، سریع و مطمئن برای اخذ یا تمدید رتبه انفورماتیک هستید، همین حالا با ستین ثبت تماس بگیرید.